Пропагандистська Russia Today планує отримати телевізійну ліцензію в Німеччині

Як в Німеччині борються з пропагандою?

Ніяк. Сьогодні стало відомо, що Russia Today планує отримати телевізійну ліцензію в Німеччині. Таким чином RT Deutsch вийде з формату інтернет-каналу та тепер їх можна буде побачити ще й в телевізорі.

Колишній головний редактор державного каналу MDR Вольфганг Кеннтеміх (Wolfgang Kenntemich, 72 роки) шукає людей для наглядової ради нового каналу.

Bild цитує листування з ним, в якому він натякає, що відкриття російського каналу в Німеччині допоможе зменшити репресії проти німецького Deutsche Welle в Росії.

Я правда не дуже розумію, нащо взагалі потрібен DW – там і так проводять дуже дивну інформаційну політику і часто їх можна сплутати з RT.

Ось наприклад журналіст DW в Москві Міодраг Шоріч (Miodrag Soric) коментує отримання Томосу Україною:

«Варфоломею следовало не спешить с предоставлением автокефалии. Решения, имеющие историческое значение, согласно церковному праву, должны приниматься с согласия всех тех, кого они касаются. Однако патриарх в Стамбуле позволил себя поторопить, прежде всего, украинскому президенту Петру Порошенко, который борется за свое переизбрание в конце марта нынешнего года. Популярностью у украинцев он не пользуется, поскольку экономика не в лучшем состоянии, иностранных инвестиций мало, широко распространена коррупция, а на востоке страны все еще нет мира».

Це пише журналіст державного німецького ЗМІ з Москви. Схоже за все він серб, не вивчав теологію та загалом дуже далекий від справ церковних. Що він робить на DW з такими коментарями, мені не дуже зрозуміло. Але це ж не він один такий – чомусь цей текст взагалі було погоджено та він з’явився на сторінках сайту DW.




Антон ПАВЛУШКО

No comments.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.