Телеканал Ахметова заробив на виборах найбільше

Канал «Україна», який належить українському олігарху Рінату Ахметову, завдяки передвиборчій рекламі заробив 260 млн гривень, і це становить 23% від витрат фондів усіх кандидатів.

Про це на брифінгу повідомила аналітик руху «Чесно» Олена Нікуліна, передає Укрінформ.

Зазначається, що причинами таких заробітків телеканалу є вартість реклами і високі рейтинги.

На передвиборчій рекламі заробили також телеканали Пінчука «ICTV» – 102 млн гривень, СТБ – 90 млн гривень, телеканал Льовочкіна-Фірташа «Інтер» – 100 млн гривень і телеканал Коломойського «1+1» – 74 млн гривень.

«До першої десятки (за кількістю спрямованих від кандидатів коштів) увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу – це «Медіа-баїнг», «Високий замок» та «Інтерконтиненталь», які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції», – зазначила Нікуліна.

Вона також зауважила, що до ТОП-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал «Сфера-ТВ», який отримав за телерекламу 25 млн гривень.

Нагадаємо, 59% українців вважають, що на виборах президента буде багато фальсифікацій.

Comments are closed.